Welkom bij onze veelgestelde vragen! Hier vind je antwoorden op de dingen die je je misschien afvraagt over je bezoek aan Pleinbioscoop. Lekker praktisch, zoals je van ons gewend bent. Staat je vraag er niet bij?
Tickets en Kortingen
Krijg ik korting met mijn Cinvellepas?
Met een Cinvellepas koop je tickets met korting. Vergeet niet om bij de ingang van Pleinbioscoop naast je e-ticket ook even je Cinevillepas te laten zien.
Kan ik mijn ticket vanaf mijn smartphone scannen?
Jazeker, dat kan! Zet dan wel even de helderheid van je smartphone op de hoogste stand, zodat de scanner de code goed kan lezen.
Ik ben mijn e-tickets kwijt, hoe vind ik ze terug?
Wat moet ik doen als ik niet kan komen?
Het retourneren of annuleren van online gekochte tickets is niet mogelijk. Er vindt geen restitutie of vergoeding plaats tenzij de voorstelling door Pleinbioscoop wordt geannuleerd.
Eten, Drinken en Comfort
Mag ik eigen eten en drinken meenemen naar Pleinbioscoop?
Op het terrein vind je een gezellige bar met een ruim aanbod aan drankjes en snacks. Alles wat je nodig hebt voor een fijne avond is dus al aanwezig!
Moet ik een stoeltje meenemen of kan ik een stoeltje huren?
Je stoeltje is inbegrepen bij je ticket, lekker makkelijk! Het enige wat jij nog hoeft te doen, is neer te strijken op je favoriete plekje. Wil je het extra comfortabel (en warm) maken? Neem dan lekker een eigen dekentje mee!
Kijken we de films met koptelefoon?
Jazeker! Bij de Pleinbioscoop kijken we de films met koptelefoons op. Je krijgt er eentje bij de ingang, en na afloop lever je die weer in bij de uitgang. Geen zorgen: we besteden extra veel liefde en aandacht aan het schoonmaken van alle apparatuur.
Algemeen en Locatie
Vanaf hoe laat is de Pleinbioscoop geopend?
De deuren van de Pleinbioscoop gaan om 20.00 uur open. Om drukte bij de ingang te voorkomen, vragen we je op tijd te komen. Zo kun je direct het mooiste plekje kiezen. Het filmprogramma begint tussen 21.30 en 21.45 uur, rond zonsondergang. De exacte starttijd van jouw film vind je in het programma.
Gaat de Pleinbioscoop door met slecht weer?
De Pleinbioscoop draait altijd film, ook als het regent. We zeggen alleen af wanneer er een gevaarlijke situatie ontstaat door noodweer. Mocht dit het geval zijn, dan melden we dit zo snel mogelijk via mail (check ook je spam!), onze social media en website.
Krijg ik mijn geld terug als het niet doorgaat?
Als een film door Pleinbioscoop wordt geannuleerd, ontvang je automatisch een e-mail en wordt het ticketbedrag teruggestort op de rekening waarmee je hebt betaald.
Heb je je ticket aan de deur gekocht? Stuur dan een e-mail naar communicatie@pleinbioscooprotterdam.nl met het ticketnummer, de naam van de rekeninghouder en het IBAN-nummer. Dan zorgen we dat het bedrag zo snel mogelijk wordt teruggestort.
Let op: restitutie is alleen mogelijk als de afgelasting vanuit Pleinbioscoop komt.